• Ta tolkningsföreträde om…

    …andras uppfattning om dig. Genom att medvetet bygga ditt personliga varumärke. framgångscollage

    Vet du hur andra beskriver dig? Vad kommer de ihåg när du lämnat rummet? Vad ser man på din hemsida som är du, som talar om hur du är och ska uppfattas? När man sedan träffar dig och din kollegor, stämmer dessa uppfattningar överens? Om jag gillar dig på facebook, följer dig på instagram, twitter och har dig som kontakt på LinkedIn – är du densamma överallt?

    Det finns så många plattformar, beröringspunkter och kontaktvägar idag så det här är något att lägga tid på. Ta på allvar. Se på de relationer du har och skapar, de på din arbetsplats, med kollegor, i ditt företag, med kunder och kollegor. Hur tar du hand om dem? Hur är din dialog med dem?

    Och med så många olika tillfällen att mötas och bli betraktad och uppfattad rekommenderar jag varmt att du gör ett genomtänkt arbete med ditt varumärke. Varför? För att du är det tjugofyra sju och du ska göra det lätt för dig. Du ska vara dig lik i olika miljöer och situationer utifrån din tydliga värdegrund.

    Så låt inte andra läsa dig som ett blankt blad, det är du ändå aldrig, utan var tydlig med hur du vill uppfattas. Upprepa. Ta tolkningsföreträde över andras uppfattning om dig.

    Jag har inte skrivit någon bok om mitt perspektiv och arbetssätt med personliga varumärken. Än. Däremot föreläser jag så ofta jag kan. Nu blir det den 22 maj. Varmt välkommen.

    Du kan också skicka en bokningsförfrågan eller boka coaching med detta som fokus. Passa på nu när vi har ett generöst prisreducerat erbjudande.

    Inger

    74 av #blogg100

    Inlägg taggade med ,

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *